Najnowszy „Chromecast” rozczarowuje użytkowników. Oto powód

news.5v.pl 6 hours ago

Coraz więcej użytkowników Google TV Streamer skarży się, iż jedna z najpopularniejszych aplikacji przestała im działać. Ani producent urządzenia, ani aplikacji, na tę chwilę nie zabrali jeszcze głosu w temacie.

Google TV Streamer, czyli bezpośredni sukcesor Chromecasta z Google TV, od pierwszych zapowiedzi budzi ogrom emocji. Jedni są zachwyceni zmianą formatu, inni – wręcz przeciwnie. Kompletnie rozczarowani podejściem Google, a także nowym cennikiem, bo najnowsza przystawka daleka jest od miana „taniej”. Nie zmienia to jednak faktu, iż sprzedaje się jak świeże bułeczki od dnia premiery — ale teraz jej użytkownicy trafili na irytujący błąd, z którym — przynajmniej na tę chwilę — nie udaje im się uporać. I mimo rozmaitych kombinacji, przez cały czas nie udało im się znaleźć rozwiązania napotkanych problemów.

Disney+ jest nieużywalny na Google TV. Masa użytkowników jest wściekła

Disney+ to jedno z największych i najpopularniejszych VOD, które ma wierne grono użytkowników. No i właśnie to ta aplikacja okazuje się kapryśną na Google TV. Mówiąc „kapryśną” — mam na myśli, iż dla wielu… po prostu nieużywalną. W ciągu ostatnich kilku dni zaczęło przybywać skarg na to, iż mimo iż aplikacja normalnie się uruchamia i mogą przeglądać bibliotekę serwisu — to tuż po uruchomieniu jakiegokolwiek materiału, obraz znika z ekranu i słyszalne jest wyłącznie audio. Jak można się było spodziewać: wielu rzuciło się na poszukiwania odpowiedzi: jak to naprawić. I tutaj, niestety, nie ma dobrych odpowiedzi, bowiem większość ze znanych sposobów (jak chociażby instalacja starszej wersji) nie działa. Niektórym udało się uporać z problemem po zmianie domyślnej rozdzielczości wyświetlania multimediów, ale… no właśnie: to wciąż nie jest rozwiązanie, które działałoby u wszystkich.

Wpisów na temat problemów z Disney+ na nowej przystawce do telewizora od Google przybywa, ale od kilku dni ani medialny gigant, ani producent samego urządzenia nic z tym nie robią. Jako iż platforma stała się nieużywalną, prawdopodobnie kwestią kilku najbliższych dni jest odpowiednia łatka. Ale to wciąż o kilka dni za długo – takie rzeczy powinny być załatwiane „od ręki”.

Czytaj dalej poniżej
Read Entire Article