Novelty! Well-known brands in problem after recording with Campus Poland

wbijamszpile.pl 3 months ago

Campus Polska, polityczne wydarzenie Koalicji Obywatelskiej promujące dialog i aktywność społeczną wśród młodzieży, znalazło się w centrum kontrowersji po opublikowaniu wulgarnego nagrania z udziałem uczestników. Film, udostępniony przez Mikołaja Wasiewicza, wywołał burzliwą dyskusję, a uwagę skierowano także na partnerów imprezy, w tym znane marki, które teraz muszą odpowiedzieć na niewygodne pytania.

Na nagraniu, które gwałtownie stało się viralem, widoczna jest grupa młodzieży śpiewająca wulgarne hasło „Je**ć PiS”, skierowane przeciwko rządzącej partii. Sprawa nabrała większego rozgłosu, gdy w tle nagrania zauważono obecność znanych polityków z Koalicji Obywatelskiej, takich jak Sławomir Nitras i Adam Szłapka. Ich obecność w tym kontekście wzbudziła pytania o to, czy akceptują takie zachowanie.

Reakcja społeczności. Znane marki w ogniu pytań

Nagranie wywołało falę krytyki w mediach społecznościowych. W szczególności skierowano pytania do marek, które były partnerami Campus Polska, takich jak:

  • Żabka,
  • Mastercard,
  • Meta,
  • Uber,
  • Orange,
  • Coca-Cola,
  • LUX MED,
  • McDonald’s,
  • Medicover,
  • Adamed oraz inne.

Przedstawiciele tych firm zostali zapytani w mediach społecznościowych o ich stanowisko w sprawie, a Fundacja Ochrony Mniejszości Narodowych i Etnicznych zapowiedziała wysłanie oficjalnych zapytań o wyjaśnienia.

Cześć @ZabkaPolska z racji tego, iż jesteście Państwo partnerem wydarzenia Campus Polska Przyszłości zorganizowanym przez polityków partii politycznej Platforma Obywatelska to mam pytanie.

Czy Wasza marka utożsamia się z hasłem „Jebać PiS” głoszonym na tym wydarzeniu oraz… pic.twitter.com/nwhw9FSgne

— Ostatnia Prosta (@xOstatniaProsta) August 26, 2024

Szanowny Panie Ambasadorze @Amb_Niemiec.

1. Czy zaprezentowany wczoraj wieczorem na portalu X film, na którym aktyw partyjny Platformy Obywatelskiej bawi się przy wulgarnej, siejącej nienawiść piosence, wymierzonej w przedstawicieli aktualnej opozycji i jej wyborców, to także… pic.twitter.com/2zK8C8DDd6

— Artur Ceyrowski (@fideista) August 26, 2024

‼️UWAGA‼️

Oto partnerzy "festiwalu nienawiści", którzy wspierają hejt!

W związku z poglądami politycznymi, każą dużej części społeczeństwa (ponad 30%) "wypie****lać z tego kraju"‼️
👍👏👏👏pic.twitter.com/63PT6rNI75

— Marek Kuna🇵🇱 (@Marek_Kuna_) August 26, 2024

Pytania do partnerów #CampusPolska – akceptujecie i pochwalacie krzyk młodzieży do 7 640 854 Polaków, wyborców PiS, iż mają „wypierdalać z Polski”? To wszystko pod bacznym okiem organizatorów – ministrów obecnego rządu.

@ZabkaPolska
@MastercardPL
@Meta
@Uber
-…

— Dariusz Matecki (@DariuszMatecki) August 26, 2024

Dylematy partnerów wydarzenia

Firmy, które wspierają wydarzenia o charakterze społecznym, często stają przed trudnymi wyborami, zwłaszcza gdy ich marka jest łączona z kontrowersyjnymi działaniami lub treściami. W tym przypadku pytania dotyczą odpowiedzialności za treści, które pojawiły się podczas imprezy, oraz tego, jak reagować w obliczu potencjalnych strat wizerunkowych.

Oczekiwanie na odpowiedzi

Wielu oczekuje teraz na oficjalne oświadczenia firm zaangażowanych w Campus Polska. Ich odpowiedzi mogą mieć wpływ na ich wizerunek oraz relacje z klientami. Zdarzenie to pokazuje, jak ważne jest przemyślane dobieranie partnerów i nadzorowanie treści promowanych na wspieranych wydarzeniach.

mn

Dołącz do naszej społeczności!

Śledź nas na naszych mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!
Read Entire Article