Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
rp.pl 1 hour ago
Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Według prognoz pokolenie Z zdominuje rynek dóbr luksusowych do 2030 roku. o ile jednak ten rynek wciąż ma być dochodowy dla producentów, muszą oni zmienić język, jakim mówią do najmłodszych konsumentów.
- Homepage
- Polish politics
- Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
Related
"Nie oszczędzałem się". Nawrocki o 100 dniach prezydentury
45 minutes ago
Hołownia w ścisłej czołówce kandydatów w ONZ?
55 minutes ago
recommended
"Największa zmiana w najmie od ponad 30 lat"
15 minutes ago
Za nami gala Lubuskie Grono 2025
27 minutes ago
Blok bez miejsca schronienia w razie wojny? Będzie kara
53 minutes ago










