Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
History of content marketing — where did content marketing start and how is it perceived today?
kulturaliberalna.pl 2 years ago
- Homepage
- Polish politics
- History of content marketing — where did content marketing start and how is it perceived today?
Related
recommended
Rozboje, włamania i grzywny. Akcja zakończona sukcesem
43 minutes ago
Efektywność wykorzystania energii w latach 2013-2023
43 minutes ago
Sytuacja społeczno-gospodarcza województw Nr 1/2025
43 minutes ago
Policyjny pościg za 15-latkami na motocyklu. Nagranie
51 minutes ago
Afera wokół spotów wyborczych. Jest ruch prokuratury
56 minutes ago