Foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

satinfo24.pl 3 weeks ago

Sondażowe wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich przyciągnęły przed telewizory ponad 8 mln widzów. Najchętniej wybierana w tym czasie była stacja TVN24, która zostawiła w tyle konkurencję.

Najwięcej widzów między godziną 21.00 a 21.10 oglądało stację TVN24 z wynikiem 2,33 mln osób. Mimo iż jest dostępna tylko w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych, TVN24 pokonała stacje, które nadają naziemnie i mają tym samym większy zasięg. TV Republika uzyskała wynik 1,85 mln, TVP1 1,46 mln, a Polsat News blisko 400 000 widzów.

Telewizja TVN pokazała w tym czasie program TVN24, który przyciągnął wtedy 840 000 oglądających.

Również portal tvn24.pl cieszył się dużym zainteresowaniem internatów. W dniu wyborów był drugim najchętniej odwiedzanym informacyjnym serwisem internetowym w kategorii Informacje i publicystyka. Portal osiągnął 2,4 mln realnych użytkowników, wyprzedzając tym samym interię.pl, wp.pl oraz polsatnews.pl i tvp.info.

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Read Entire Article